Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Asskicker » 31 Aug 2015 09:12

So, has jetzt übers Weekend usgibig gspillt (wili MGS nöd übercho han :lol:) und mues säge:

hammer game!

+ Athmosphäre/Wält (MAD MAX OMG)
+ Auto und Max Upgrades
+ Open World Apokalypse
+ Auto Battles
+ Kampf System (a la Batman)
+ Explosione
+ BENZIN

- FPS Slowdowns wänn dis Auto z schnäll "tunesch"
- Paar generelli FPS drops
- Grafik isch nöd immer konstant
- Stürig isch generell chli naja, als Max zfuess isch schwammig, s Magnum Opus stüürt sich so wieds halt istellsch (mit Upgrades etc).

Würdem so ca. 75-85% geh je nach dem wie guet der Mad Max gfallt und wie vill mer wäg em FPS zügs wott abzieh

Bild

Bild

Bild
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
 
Beiträge: 14761
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
Tradingpunkte:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon PlanetHarrieR » 31 Aug 2015 09:23

Ich finds bislang mäßig. Nach ca. drei Stunden überlege ich gerade, ob ich noch weiterzocke. das design, die wüste, atmosphäre etc. sind schon cool, aber spielerisch reißt mich bisher nix richtig mit. da wird einem einfach zu viel vorgekaut (fahr da hin, sammel dies und das, hämmer im faustkampf aufs eingeblendete knöpfchen, wühl dich durch die typischen upgrade-menüs)

und die auto-steuerung ist mir etwas zu träge.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
 
Beiträge: 9380
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 31 Aug 2015 10:52

habs zu hause, aber dank MGSV noch keine zeit/lust gehabt.

werds aber bestimmt nachholen. aufm papier ist das genau meine art von spiel.

die fahrzeuge kann man ja aufleveln? also wirds wohl auch besser mit der steuerung irgendwann?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Asskicker » 31 Aug 2015 14:32

Master(G) hat geschrieben:habs zu hause, aber dank MGSV noch keine zeit/lust gehabt.

werds aber bestimmt nachholen. aufm papier ist das genau meine art von spiel.

die fahrzeuge kann man ja aufleveln? also wirds wohl auch besser mit der steuerung irgendwann?


Muesch mit Scrap (d währig) und teils Missione Upgrades freischalte.
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
 
Beiträge: 14761
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
Tradingpunkte:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 01 Sep 2015 09:42

I finges eigentlech huere guet, und wär d Stürig vom Outo nid so scheisse, und s Kampsystem mid so harzig würd ig locker über 90% gä.
So gits vo mir zwüsche 75%-85%
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Herr Rossi » 01 Sep 2015 09:59

geschter agschpilt, grosszügigi 75%. langwiligs gameplay, Auto schtüre isch für pfüchs, päsentation isch defür sehr guet
PRO: JA
CONTRA: NEIN
Neutral: JA und NEIN
Dagegen: Option 3
Stark dagegen: NEIN und Option 3
Benutzeravatar
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer
 
Beiträge: 6723
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Tradingpunkte:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 01 Sep 2015 10:11

Gameplay finge ig nid längwilig, s kämpfe wird speter richtig geil und brachial.
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Asskicker » 01 Sep 2015 14:34

IGN git em 8.4 :o
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
 
Beiträge: 14761
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
Tradingpunkte:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 01 Sep 2015 14:37

dwärtige sind aber all over the place... vo 5 bis 9 hani wieder mal alles gseh. :lol:
bim MGSV sind sich alli einig.

aber ja, ich glaub mir gfallt de mad max au. ich luege glaub hütt mal drii, wenn mich de snake laht!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 01 Sep 2015 14:59

Mues mini Wärtig leider uf maximau 75% abe schrube, es het huere viel Soundusetzer, schüsch komischi Physik bugs, i cha eifach nüm us em Outo sniperä ( är het s gwehr ir Hang, es isch aber unsichtbar und i cha dermit nid schiesse ).
Und s kampfsystem isch e Katastrophe, für was cha är konterä we z Game zu 50% nid merkt das mä d kontertaste drückt, mau geits immer, viufach bechunt mä nume no ufe Gring öbwou mä 1000x uf drüeck drückt lol.
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon PlanetHarrieR » 01 Sep 2015 17:45

da fällt mir ein, ich hatte ja gestern auch einen bug, der aber äußerst cool aussah. ein paar passanten in der wüste haben plötzlich rad geschlagen (oder so) und sind dann in ihre einzelteile zersplattert. :lol: war in nem aufziehenden kleinen sandsturm.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
 
Beiträge: 9380
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 01 Sep 2015 18:17

ich warte glaub no mit spiele bis de en wiitere patch usechunt :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon PlanetHarrieR » 02 Sep 2015 07:26

sonst lief es aber sehr sauber. nur ganz seltene ruckler mal. (ps4)
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 02 Sep 2015 07:57, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
 
Beiträge: 9380
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 02 Sep 2015 07:49

habs gestern mal 2 stunden gespielt und das erste camp eingenommen. also der erste eindruck ist äusserst gut find ich jetzt. läuft sauber, spielt sich gut. sieht vor allem auch sehr hübsch aus. gute stimmung. der hunchback-typ ist funny. explosionen sehen fett aus. also mir gefällts jetzt doch recht gut!
ok, ich kann mir vorstellen, dass die sammel-sachen in arbeit ausarten, aber man muss das ja nicht machen.
die kämpfe find ich ok für den anfang. man darf halt auf keinen fall auf den knopf hämmern, sonst verpasst man das fenster für den counter und wird getroffen. braucht halt zurückhaltung, gute voraussicht und timing. find ich gut. und mit den upgrades kämpft man später sicher wie batman persönlich.
die autos steuern sich schwammig ok, aber nichts, was mir ein problem macht und mit den richtigen reifen wird das problem später im spiel sicher weg sein.
also mir gefällts! spiel ich sicher zu ende.... wenn ich von MGSV die schnauze voll hab :-)
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 02 Sep 2015 10:50

Master(G) hat geschrieben:die kämpfe find ich ok für den anfang. man darf halt auf keinen fall auf den knopf hämmern, sonst verpasst man das fenster für den counter und wird getroffen. braucht halt zurückhaltung, gute voraussicht und timing. find ich gut. und mit den upgrades kämpft man später sicher wie batman persönlich.


Freu di für speter wenn dr de d kamerä e strich dür d Rächnig macht mit em Konterä, meistens isch si so scheisse platziert das nume eine gsehsch, und die 4 im rügge gsehsch nid lol.
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 02 Sep 2015 10:54

ich rolle vielfach eifach wäg, statt zkontere, das gaht schneller und isch sicherer :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 02 Sep 2015 10:59

Master(G) hat geschrieben:ich rolle vielfach eifach wäg, statt zkontere, das gaht schneller und isch sicherer :lol:


Bi dir chöme ja ou ( no ) kei richtigi Gägner :-D
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 02 Sep 2015 10:59

fair. ich bin gespannt! :-D
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Bejita » 02 Sep 2015 11:01

Master(G) hat geschrieben:fair. ich bin gespannt! :-D


I bruche mit dr bestä usrüstig pro gägner locker 5-8 schleg, säubst im Wutmodus möge si no rächt gute bise
Fuck Neil Druckmann
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
 
Beiträge: 14844
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 02 Sep 2015 11:16

wird scho machbar sii. ich bin zueversichtlich. söll ja au für normalos durespielbar sii und en difficulty setting gitts ja ned, vo dem här dänki, easypeasy...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon PlanetHarrieR » 02 Sep 2015 18:07

PlanetHarrieR hat geschrieben:da fällt mir ein, ich hatte ja gestern auch einen bug, der aber äußerst cool aussah. ein paar passanten in der wüste haben plötzlich rad geschlagen (oder so) und sind dann in ihre einzelteile zersplattert. :lol: war in nem aufziehenden kleinen sandsturm.


hier, video :lol:


Quelle
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
 
Beiträge: 9380
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Reinforced » 02 Sep 2015 18:15

do a barrel LOL :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
 
Beiträge: 21898
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Tradingpunkte:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 02 Sep 2015 19:08

:groel: geil!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 07 Sep 2015 12:12

das spiel hett die geilschte explosione und die krassischte wetter-effekt EVER imene videospiel! :sabber:

no nie so öppis geils gseh....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Re: Mad Max (PS4/XBOne/PC)

Beitragvon Master(G) » 10 Sep 2015 11:19

minggia! ich liebe das spiel! :sabber:
die Sand-Elektro-Stürm wos alligs gitts, so geil gmacht...
ja guet, es isch - wie so praktisch all open world games - bitz repetitiv, aber es macht gliichziitig so viel richtig.
setting isch natürlich sgrosse plus. super was die useme sone trischte wüschte-thema gmacht händ.
autofahre isch mittlerwiile super. stürig au. ha alles uf handling uslgleid. und speed. passt!
ich han jetzt knapp 20 Std. gspielt und grad mal 1 feschtig usbaut (vo 4 glaubs, oder?) - en riese-schinke isches.
aber es lohnt sich das zerläbe. hett mi inezoge und laht mi nüme los.
MGSV hett grad bitz pause.
(dette hani au bitz repetitions-syndrom im moment) :lol:

Mad Max! :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
 
Beiträge: 67934
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Nächste

Zurück zu Diskussion & News

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 9 Gäste