Search found 2538 matches

Return to advanced search

Re: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!

Klar chasches nid in Warechorb tue.... Darumm........

Im Online-Shop derzeit nicht verfügbar

Gruss Pitsch
by agestuffer
15 Nov 2018 05:41
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!
Replies: 532
Views: 55538

Re: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!

mr.raw wrote:Het das Problem nid scho mol dr Pitsch kha bi dere Sitte wo sie en neuuflag vom MegaDrive tüend aabiete? Probier sunscht mol mit "Chrome" ?


Genau mit em NT Analoque.. Hani muessä mit Chrome stufä und chaufä, denn isch gangä
agestuffer
by agestuffer
14 Nov 2018 10:58
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Das Schnäppchen Topic (Spiele für Lau!) ...und WCs!
Replies: 532
Views: 55538

Re: [megadrive] Paprium

geosnow wrote:geil isch de mit de Händsche.


Nimmä jetzt mal a das isch en "Hostessä" gsii.... So en Studi wos 100 Stutz gäbed wenner sich bitz verkleided
und tumm umästaht. Hendsem sicher es Outfits vo eim usem Game ghä und hopp. Legg ah!!

agestuffer
by agestuffer
11 Nov 2018 10:34
 
Forum: Retro Games / Konsolen & Arcade
Topic: [megadrive] Paprium
Replies: 55
Views: 3218

Re: F: Iphone X, weiss 64gb und Apple Watch Series 3

gio wrote:kennt mer bi eu dä usdruck "hoppla schorsch" nöd ?


Natürlich, aber denn seitmer au Hoppla Schorsch.....
Will de Gege sich i dem Forum ja tatsächlich ummätriibt, aber i dem Topic nid drin isch, hani immer nachem Gege gsuecht aber de ich ja gar nid da drin...
agestuffer
by agestuffer
09 Nov 2018 20:10
 
Forum: Trading: Kaufen, verkaufen und tauschen...
Topic: F: Iphone X, weiss 64gb und Apple Watch Series 3
Replies: 20
Views: 354

Re: F: Iphone X, weiss 64gb und Apple Watch Series 3

gio wrote:hoppla gege ….


Ich frag mich scho die ganz Ziit, warum Du das schriibsch... Wo isch de Gege i dem Topic??
agestuffer
by agestuffer
09 Nov 2018 11:47
 
Forum: Trading: Kaufen, verkaufen und tauschen...
Topic: F: Iphone X, weiss 64gb und Apple Watch Series 3
Replies: 20
Views: 354

Re: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"

Das isch Wucher... Sorry, so bitz Plastik mit bitzli Chips drinnä und denn 70 höger!!! Findi krass
20-25 Stutz wär fair
agestuffer
by agestuffer
08 Nov 2018 15:02
 
Forum: Diskussion & News
Topic: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"
Replies: 182
Views: 10037

Re: Light Gun Shooters, wie bringtme die am eifachste zum la

Chaufder en Chischtä, dett tuesch en PS2, en DC, en PS3 drii mit Lightguns, es paar Games, es paar Kabel und so un parat bisch.... Für under 500 Stutz hesch alles was bruuchsch

agestuffer
by agestuffer
08 Nov 2018 11:40
 
Forum: Retro Games / Konsolen & Arcade
Topic: Light Gun Shooters, wie bringtme die am eifachste zum laufe?
Replies: 27
Views: 444

Re: R: Kontinuierlich alles woni ha a Game Stuff (bis uf Arc

Scarface wrote:fyi: minus 9% für forums verkauf.


Hätsch au grad chönnä 10% machä... Haha
agestuffer
by agestuffer
04 Nov 2018 18:16
 
Forum: Trading: Kaufen, verkaufen und tauschen...
Topic: R: Kontinuierlich alles woni ha a Game Stuff (bis uf Arcade)
Replies: 35
Views: 2094

Re: N64 mini

usserdem muässted sie sich öppis zum Controller ifalle lah, will de N64 Controller ja schnell kaputt ghad.... ich han no nie en N64 Controller gschliissä.... Okay, de Analag Stick isch nach 1000 STund Mario Party und Co natürlich am Arsch, aber da ich nie Mario Party gspiilt han, sind mini N64 Pads...
by agestuffer
02 Nov 2018 14:53
 
Forum: Diskussion & News
Topic: N64 mini
Replies: 16
Views: 492

Re: N64 mini

mega wär en glichziitige release mit de PS mini :lol: Ja, das wär würklich cool gsii.... Eventuell bringts Nintendo aber erscht 2019 usä.... Sii wend glaub das Wiehnachtsgschäft voll uf Switch und Super Smash setzä. Würd mich au wunderä, NES und SNES sind ja immer viil frühner bekanntgsii und de Hy...
by agestuffer
01 Nov 2018 17:53
 
Forum: Diskussion & News
Topic: N64 mini
Replies: 16
Views: 492

Re: N64 mini

Voll die Fail-Infos.... Nix gsii mit N64 Mini
agestuffer
by agestuffer
01 Nov 2018 15:43
 
Forum: Diskussion & News
Topic: N64 mini
Replies: 16
Views: 492

Re: N64 mini

Mega..... Ich lueg und chaufs
agestuffer
by agestuffer
01 Nov 2018 13:25
 
Forum: Diskussion & News
Topic: N64 mini
Replies: 16
Views: 492

Re: Bubsi chunt zrugg...

Bejita wrote:Isch nid das Jahr scho mau eis cho?


Ja, chundmer äbä au huerä so voor. Han gmeint mier heiged de Bubsy aafangs Jahr scho verflucht
agestuffer
by agestuffer
31 Oct 2018 12:28
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Bubsy chunt zrugg...
Replies: 18
Views: 326

Re: Battle Princess Madelyn

Sogar für Wii U (hani zwar keinä, aber mega oder)
agestuffer
by agestuffer
31 Oct 2018 12:28
 
Forum: Retro Games / Konsolen & Arcade
Topic: Battle Princess Madelyn
Replies: 9
Views: 445

Re: Bubsi chunt zrugg...

Ich han die Bubsy Games nie guet gfundä. Stürig het mier gar nid passt...... Kei Vergliich mit Mario oder Sonic..
Darum, Bubsy sell sich mal

agestuffer
by agestuffer
31 Oct 2018 08:41
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Bubsy chunt zrugg...
Replies: 18
Views: 326

Re: Playstation "Mini"

Kei Wipeout, kei Dino Crisis, kei Alien oder Die Hard Trilogy,..nix vo Rapid Reload oder es StreetFighter Alpha.. Oder wenigschtens chli meh vo de Top selling games wie Gran Tourismo, Spyro, Dragon Quest oder Hallooooo Tomb Raider?!?!?! Chönds ja denn uf de PS One Mini druuftue... Gsehsch wies lauf...
by agestuffer
30 Oct 2018 14:32
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Playstation "Mini"
Replies: 52
Views: 1554

Re: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"

mr.raw wrote:Japanisch DC boxed im ID damals für en 50ger :facepalm:


Damals... Und hütt... UNBEZAHLBAR
by agestuffer
28 Oct 2018 16:37
 
Forum: Diskussion & News
Topic: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"
Replies: 182
Views: 10037

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Ich gsee nur 3 x

agestuffer
by agestuffer
27 Oct 2018 07:38
 
Forum: Retro Games / Konsolen & Arcade
Topic: Heute erhalten - Retro Edition
Replies: 3877
Views: 343252

Re: S: GBC Games

zum spile, han en gbc mit ips schirm gseht mega geil uus, leider spilt er kei flashmodul ab Also Clay.... Log, Du machsch da es riisä Ghetto und alli Lüüt sind verwirrt oder hässig! a) Zeig jetzt mal de Original Nintendo Game Boy Color mit ips Screen b) Säg alnä wohäer mer sonen Original GB Color m...
by agestuffer
27 Oct 2018 07:38
 
Forum: Trading: Kaufen, verkaufen und tauschen...
Topic: S: GBC Games
Replies: 35
Views: 643

Re: Red Dead Redemption 2

Wenidi znächstmal gsee ghtis en Pung id Eier
agestuffer
by agestuffer
26 Oct 2018 13:55
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Red Dead Redemption 2
Replies: 204
Views: 18769

Re: Red Dead Redemption 2

Master(G) wrote:#details


Dini Hashtags närved nur no.....
agestuffer
by agestuffer
26 Oct 2018 13:51
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Red Dead Redemption 2
Replies: 204
Views: 18769

Re: Welles game häsch grad fertig gspielt?

Red Dead Redemption 2 - han alles gholt wasmer cha
agestuffer
by agestuffer
26 Oct 2018 13:16
 
Forum: Diskussion & News
Topic: Welles game häsch grad fertig gspielt?
Replies: 1327
Views: 111314

Re: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"

Sehr guet... Chaufed so Züügs ja nid... Denn laufts genau uf Virtual Boy Gschicht usä..... Scheissä, keine Wotten, alles blöd und Games sind scheisse..... 20 Jahr spöter wärsch Millionär hätsch dazumal alli VB im ID füren 50er kauft....... Darum, ich haufä huerä vill NEO GEO Mini und wenni in Pensio...
by agestuffer
26 Oct 2018 13:15
 
Forum: Diskussion & News
Topic: NEO GEO MINI? "Së fjutschr is nau"
Replies: 182
Views: 10037

Re: Parkschade zuesätzlich versichere lah?

25 Jahr autogfahrä und no NIE, NO NIE, en Parkschadä gha..... Defür ca. 10 Stei i de Frontschiibä. Einisch hets klepft ich han gmeint Atombombä isch ims Auto explodiert
agestuffer
by agestuffer
26 Oct 2018 12:01
 
Forum: Off-Topic
Topic: Parkschade zuesätzlich versichere lah?
Replies: 41
Views: 1006

Re: Parkschade zuesätzlich versichere lah?

I de Stadt chönts halt nid Autofahrä und es het immer zwenig und zängi Parkplätz... Ufem Land isch das keis Problem, dett chasch de Traktor anestellä wott wotsch. Haha.. Nei, ganz ehrich, die Versicherig hani no nie abgschlossä - jedesmal wentsmer die no uufschnorä.. Han vor 2 Jahr es neus Auto kauf...
by agestuffer
26 Oct 2018 06:12
 
Forum: Off-Topic
Topic: Parkschade zuesätzlich versichere lah?
Replies: 41
Views: 1006
Next

Return to advanced search